Дизайн інтер'єру офісного приміщення

При замовленні послуги дизайну інтер'єру офісу від  Бельведер, ви можете бути впевнені, що розробка приміщення буде спрямована на вирішення комплексу завдань, що закривають потреби вашої компанії. Незалежно від обраного вами стилю (лофт, мінімалізм тощо), дизайнеру, при створенні проекту офісу, потрібно створити простір, який забезпечуватиме щоденний комфорт співробітників компанії, можливість проводити зустрічі та переговори з партнерами, замовниками тощо. Як зробити дизайн офісного приміщення безпрограшною інвестицією – знають експерти нашої компанії.

Навіщо потрібний дизайн-проект офісу

1. Скорочення термінів ремонту до 20%

Наявність дизайн-проекту дозволяє спланувати точний графік проведення ремонтних робіт, що дозволяє вам скоротити загальні терміни ремонту на 15-20%.

2. Точність розрахунку вартості проекту

Дизайн-проект дає можливість провести попередні кошторисні розрахунки, що дозволяє планувати фінансові витрати щодо кожного з етапів ремонтних робіт. 

3. Наочність запланованого інтер'єру

Наявність фотореалістичних 3Д-візуалізацій вашого простору дозволяє наочно з різними деталями побачити, яким буде ваш інтер'єр.

4. Контроль кінцевого результату

Дизайн-проект офісних приміщень дає вам розуміння кінцевого результату та дозволяє самостійно контролювати досягнення результатів на кожній стадії робочого процесу. 

Що входить у дизайн-проект від Бельведер

Дизайн-проект «Планувальний»

Опис складових пакету

  • План обмірювальний

  • План демонтажу

  • План монтажу

  • План гіпсокартонних конструкцій

  • План розміщення меблів

Умови оплати 100% фінансування

Вартість пакету — 350 грн/м²

Мінімальна розрахункова квадратура — 50 м²

Термін виконання:

Площа Термін
до 100 м² 5 календарних днів
100 м² - 200 м² 19 календарних днів
більше 200 м² обговорюється індивідуально
Дизайн-проект «Стандартний»

Опис складових пакету

  • План обмірювальний

  • План демонтажу

  • План монтажу

  • План гіпсокартонних конструкцій

  • Види та розрізи гіпсокартонних конструкцій (при необхідності)

  • План розміщення меблів

  • План розміщення сантехнічного обладнання
     


     

  • План конфігурації стель та освітлення з розміщенням меблів

  • План стель зі специфікацією матеріалів

  • Розрізи стель (за потреби)

  • План розміщення освітлювальних приладів

  • Схема освітлення за групами включення

  • План розміщення електроустаткування з прив'язками

  • Схема укладання теплої підлоги

Вартість пакету — 450 грн/м²

Мінімальна розрахункова квадратура — 50 м²

Графік фінансування:

Етапи Умови фінансування
1 етап 50% фінансування під час підписання Договору.
2 етап 50% фінансування після затвердження "Плану розміщення сантехнічного обладнання". При дистанційній співпраці передплата 100%

Термін виконання:

Площа 1 Етап 2 Етап
площа до 50 м² 5 календарних днів 7 робочих дній
від 51 м² до 100 м² 7 календарних днів 12 календарних днів
від 101 м² до 200 м² 12 календарних днів 12 календарних днів
більше 200 м² обговорюється індивідуально обговорюється індивідуально

Бонус

Допомога у підборі чистових матеріалів, сантехніки, меблів, освітлення, текстилю та декору у наших партнерів.

Дизайн-проект «Оптимальний»

Опис складових пакету

  • План обмірювальний

  • План демонтажу

  • План монтажу

  • План чорнових робіт (штукатурка та стяжка)*

  • План гіпсокартонних конструкцій

  • Види та розрізи гіпсокартонних конструкцій (при необхідності)

  • План розміщення меблів

  • План розміщення сантехнічного обладнання
     


     

  • План конфігурації стель та освітлення з розміщенням меблів

  • План стель зі специфікацією матеріалів

  • Розрізи стель (за потреби)

  • План стельового ліпного декору (за потреби)

  • План розміщення освітлювальних приладів

  • Схема освітлення за групами включення

  • План розміщення електроустаткування з прив'язками

  • Схема укладання теплої підлоги

  • Схема укладання підлогових покриттів

  • План розгортки стін із зазначенням покриттів

Вартість пакету — 600 грн/м²

Мінімальна розрахункова квадратура — 50 м²

Графік фінансування:

Етапи Умови фінансування
1 етап 50% фінансування під час підписання Договору
2 этап 50% фінансування після узгодження «Плану розміщення сантехнічного обладнання» При необхідності працювати віддалено здійснюється 100% передплата за весь проєкт

Термін виконання:

Площа 1 Етап 2 Етап
до 50 м² 7 календарних днів 12 календарних днів
від 51 м² до 100 м² 7 календарних днів 16 календарних днів
від 101 м² до 200 м² 12 календарних днів 19 календарних днів
більше 200 м² обговорюється індивідуально обговорюється індивідуально

Бонус

Допомога у підборі чистових матеріалів, сантехніки, меблів, освітлення, текстилю та декору у наших партнерів.

Дизайн-проект «Преміальний»

Опис складових пакету

  • План обмірювальний

  • План демонтажу

  • План монтажу

  • План чорнових робіт (штукатурка та стяжка)*

  • План гіпсокартонних конструкцій

  • Види та розрізи гіпсокартонних конструкцій (при необхідності)

  • План розміщення меблів

  • План розміщення сантехнічного обладнання
     


     

  • План конфігурації стель та освітлення з розміщенням меблів

  • План стель зі специфікацією матеріалів

  • Розрізи стель (за потреби)

  • План стельового ліпного декору (за потреби)

  • План розміщення освітлювальних приладів

  • Схема освітлення за групами включення

  • План розміщення електроустаткування з прив'язками

  • Схема укладання теплої підлоги

  • Схема укладання підлогових покриттів

  • План розгортки стін із зазначенням покриттів

  • План розгортки стін санвузлів з розкладкою та прирізкою плитки

  • Візуалізація кожного приміщення (3-4 ракурси)

Вартість пакету — 900 грн/м²

Мінімальна розрахункова квадратура — 50 м²

Графік фінансування:

Етапи Умови фінансування
1 етап 50% фінансування під час підписання Договору
2 етап 50% фінансування після затвердження «План розміщення сантехнічного обладнання»

Термін виконання:

Площа 1 Етап 2 Етап
до 50 м² 7 календарних днів 40 календарних днів
від 51 м² до 100 м² 7 календарних днів 40 календарних днів
від 101 м² до 200 м² 12 календарних днів 50 календарних днів
більше 200 м² обговорюється індивідуально обговорюється індивідуально

Бонус

Допомога у підборі чистових матеріалів, сантехніки, меблів, освітлення, текстилю та декору у наших партнерів.

Додатковий проект «Колаж»

Інтер'єрний колаж — один із найпростіших способів побачити контури майбутнього інтер'єру. Мудборд допомагає визначити стилістику приміщення, що проектується, конкретизує колірну гаму і дозволяє наочно оцінити, чи є місце окремо взятим предметам в інтер'єрі. Кольори, фактури, текстури, форми, лінії— побачивши все це разом у колажі, ви одразу зрозумієте, яким буде ваш інтер'єр.

Вартість пакету — 1 000 грн

Графік фінансування:

100% передплата за колаж

5 кроків реалізації
дизайн-проекту офісу

Для того щоб дати вам чітке розуміння, як відбувається розробка
та реалізація дизайн-проекту в нас, давайте розберемося
з основними етапами:

1
Проводимо безкоштовну консультацію.
2
Укладаємо договір, проводимо замір та детальне анкетування.
3
Здійснюємо проектні роботи.
4
Проводимо підбір матеріалів та комплектацію об'єкта.
5
Розраховуємо кошторис на ремонт.

Обговоримо проект зараз

Дизайн інтер'єру офісу open space

Планування open space, або “відкрите планування” необхідна у разі, коли структура компанії має на увазі високий рівень взаємодії між співробітниками з частою комунікацією. У такому разі, open space стає максимально ефективним рішенням. Безумовно, сам тип планування тягне за собою особливості дизайну. Звукоізоляційні перегородки, природні матеріали, високі стелі, максимальна легкість та одночасно затишок простору. Високий рівень звукового шуму повинен компенсуватися чистотою ліній і форм, природністю колірного рішення.

Дизайн офісу кабінетного планування

Кабінетне планування офісу, або як його ще називають класичним або закритим, має на увазі поділ простору на окремі ізольовані зони, які несуть у собі можливість спокійної, відокремленої роботи. Таке планування підходить у разі низького рівня взаємодії (комунікації) між співробітниками. Плюс такого офісу в можливості зосередженої роботи, мінус - у матеріалах і площах, що витрачаються, які відводяться під перегородки.

Дизайн офісу змішаного планування

Змішаний тип планування передбачає наявність 
в офісі як відкритого простору, і окремих ізольованих зон. 
Такий тип планування є надзвичайно ефективним, оскільки дає можливість і для колективної взаємодії, і для самотньої роботи. 
Поділ відкритого простору на різні зони за допомогою оздоблювальних матеріалів, комбінується з окремими просторами, виконаними у співзвучних із open space-ом стилістичних рішеннях.